Pabalsts Covid-19 izraisītas krīzes skartām ģimenēm
Meklējam kolēģi
Inčukalna
novada Sociālais dienests aicina darbā fizioterapeitu
Mēķgrupa:
bērni ar funkcionāliem traucējumiem un viņu vecāki
Darba
pienākumi:
-
sniegt profesionālu
fizioterapeita pakalpojumu mērķgrupas pārstāvjiem;
-
veikt
fizioterapeitiskos izmeklējumus;
-
sniegt konsultācijas
savas kompetences robežās kā uzlabot veselības stāvokli;
-
plānot nepieciešamo
fizioterapijas kursu klientiem;
-
izvēlēties
piemērotākās fizioterapijas tehnikas atbilstoši individuālajām klienta
vajadzībām;
-
dokumentēt sniegtos
pakalpojumus.
-
profesionālais
bakalaura grāds veselības aprūpē vai sporta zinātnē ar fizioterapeita
kvalifikāciju;
-
sertifikāts
fizioterapeita specialitātē;
-
ir Ārstniecības
personu un ārstniecības atbalsta personu reģistrā;
-
prasmes darbā ar
mērķgrupu;
-
labas komunikācijas
prasmes;
-
latviešu valodas
zināšanas augstākajā līmenī, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
-
prasmes un zināšanas
tādu fizioterapijas pakalpojumu nodrošināšanā kā vingrošana, masāža, slinga
terapija, teipošana;
-
spēja plānot un
organizēt savu darbu patstāvīgi;
-
sagatavot
nepieciešamos profesionālās kvalifikācijas dokumentus, lai Sociālais dienests
varētu reģistrēt kabinetu ārstniecības iestāžu reģistrā.
-
interesantu un
atbildīgu darbu;
-
slodze – 40 stundas
nedēļā;
-
iespēju plānot darba
laiku, lai pakalpojums būtu klientiem pieejams;
-
Darba samaksu Eur 1025,-
par slodzi pirms nodokļu nomaksas;
-
sociālās garantijas;
-
iekārtotu
fizioterapijas kabinetu Inčukalnā, Atmodas 1.
CV
un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: socdienests@incukalns.lv līdz 2020. gada 30.decembrim.
Sociālā dienesta darbs ārkārtas situācijas laikā
Nepieciešamības gadījumā vienosimies par tikšanos.
Iesniegumus aicinām sūtīt uz e-astu ar elekronisko parakstu, vai atstāt pasta kastītē pie Sociālā dienesta durvīm.
Atbalsta tālrunis
Krīzes laikā, kad izjaukts ierastais dzīves ritms un jāievēro dažādi ierobežojumi, daudzi izjūt spriedzi, trauksmi, dusmas, bēdas vai nomāktību. Tāpēc aicinām ikvienu, kurš jūtas viens un vēlas tikt uzklausīts, zvanīt uz atbalsta tālruni.
Dienas centra "Vangaži" atbalsta tālrunis: 67898525 (darba dienās no 10:00 - 16:00).
Dienas centra "Gauja" atbalsta tālrunis: 67977966 (darba dienās no 10:00 - 16:00).
Atbalsts Ziemassvētkos
Inčukalna novada Sociālais dienests sāk pieņemt iesniegumus Ziemassvētku pabalsta saņemšanai. Pabalsts tiek piešķirts novadā deklarētām daudzbērnu ģimenēm, bērniem ar invaliditāti, personām ar 1. grupas invaliditāti un personām ar invaliditāti kopš bērnības.
Iesniegumu, adresētu Inčukalna novada Sociālajam dienestam, var iesniegt papīra formātā – iemetot to pasta kastītē pie Sociālā dienesta Inčukalnā, Atmodas ielā 2a, vai Vangažos – pie Sociālā dienesta durvīm, kā arī elektroniski ar elektronisko parakstu uz e-pasta adresi: socdienests@incukalns.lv.
Daudzbērnu ģimenēm un ģimenēm
ar bērnu ar invaliditāti iesniegumā jānorāda bērnu vārdi un uzvārdi (arī par
pilngadību sasniegušiem bērniem līdz 24 gadu vecumam, kuri mācās), kā arī
personas kodi par kuriem pabalsts tiek pieprasīts un vecāka bankas konta numurs
uz kuru vēlas saņemt pabalstu.
Personām ar 1. grupas invaliditāti un personām ar invaliditāti kopš bērnības iesniegumā jānorāda tālruņa numurs, e-pasts un bankas konta numurs.
Iesniegums par pabalsta saņemšanu jāiesniedz līdz 23. decembrim.
Jautājumu gadījumā aicinām
zvanīt: 67977466 (Inčukalns) un 67995140 (Vangaži).
Informācija daudzbērnu ģimenēm
Inčukalna novada Sociālais dienests informē, ka
daudzbērnu ģimenēm ir iespēja saņemt pabalstu individuālo mācību piederumu
iegādei. Pabalsts tiek izmaksāts par novadā
deklarētiem bērniem, kuri apgūst obligāto izglītību – obligātā
pirmskolas izglītība no piecu gadu vecuma un pamatskola.
Iesniegumu, adresētu Inčukalna novada Sociālajam
dienestam, var iesniegt viens no vecākiem papīra formātā – iemetot to pasta
kastītē pie Sociālā dienesta Inčukalnā, Atmodas ielā 2a, vai Vangažos – pie
Vangažu pilsētas pārvaldes durvīm, kā arī elektroniski ar elektronisko parakstu
uz epasta adresi: socdienests@incukalns.lv.
Iesniegumā jānorāda bērnu vārdi un uzvārdi, kā arī
personas kodi par kuriem pabalsts tiek pieprasīts (apmeklē obligāto pirmsskolas
izglītības iestādi no piecu gadu vecuma, vai pamatskolu) un vecāka bankas konta
numurs uz kuru vēlas saņemt pabalstu.
Iesniegums par pabalsta saņemšanu jāiesniedz līdz
septembra mēneša pēdējai darba dienai.
Jautājumu gadījumā aicinām zvanīt: 67977466 (Inčukalns)
un 67995140 (Vangaži).
Informācija
Inčukalna novada Sociālais dienests no 10.jūnija klientus klātienē pieņems tikai pēc iepriekšēja pieraksta.
Tālruņa numuri saziņai ar Sociālo dienestu
- Inčukalns: 67977466, mob.: 26621060;
- Vangaži: 67995140, mob.: 28645651
Klienti telpās tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, tādēļ lūgums ierasties ne ātrāk kā 5 minūtes pirms norunātā pieraksta laika.
Uz konsultāciju jāierodas sejas maskā.
Mājās jāsagatavo visi nepieciešamie dokumenti, par kuriem klients un sociālā darba speciālists vienojušies telefonsarunā.
Inčukalna novada Sociālais dienests atgādina, ka dokumentus joprojām var iesniegt attālināti, iepriekš telefoniski izrunājot situāciju. Attālinātās dokumentu iesniegšanas iespējas:
- pastkastīte pie Sociālā dienesta;
- e-pastā ar elektronisko parakstu: socdienests@incukalns.lv;
- www.latvija.lv, autentificējoties un izvēloties pakalpojumu IESNIEGUMS IESTĀDEI un nosūtot iesniegumu Inčukalna novada domei.
Konsultācijas notiks ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus. Aicinām ikkatru izvērtēt nepieciešamību apmeklēt Sociālo dienestu klātienē.
Iedzīvotāju pieņemšanas laiki no 10.jūnija:
Pirmdiena no pl.9.00 – 18.00;
Ceturtdiena no pl.8.00 – 17.00
Jau iepriekš paldies par sapratni!
Jūsu Sociālais dienests.
Par invaliditātes piešķiršanu ārkārtas situācijas laikā
Biežāk uzdotie jautājumi –
par izmaiņām invaliditātes noteikšanā ārkārtējās situācijas
laikā
Grozījums
Invaliditātes likumā paredz, ka visām personām,
kurām ārkārtējās situācijas laikā (no 2020.gada 12.marta) vai
triju mēnešu laikā pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas beigsies noteiktais invaliditātes
termiņš un persona
nebūs iesniegusi dokumentus
invaliditātes ekspertīzei, invaliditātes termiņš automātiski pagarināsies uz
sešiem mēnešiem, saglabājot iepriekš noteikto invaliditātes grupu un atzinumus,
ja tādi bijuši izsniegti, kā arī visas izrietošās sociālās garantijas
(pensijas/pabalsti).
2. Vai tiks pagarināti arī visi iepriekš izsniegtie atzinumi -
īpašas kopšanas nepieciešamība, asistenta pakalpojums, transporta kompensācija?
Jā. Personām,
kurām ārkārtējās situācijas laikā (no 2020.gada 12.marta) vai triju mēnešu laikā pēc ārkārtējās
situācijas atcelšanas beigsies noteiktais invaliditātes termiņš,
arī līdz šim izsniegto atzinumu termiņi tiks automātiski pagarināti uz laiku
līdz sešiem mēnešiem.
3. Vai automātisks termiņa pagarinājums tiks piemērots visos
gadījumos?
Nē, ir izņēmumi, kad automātisks
pagarinājums nav iespējams:
-
ja invaliditātes termiņš beidzies pirms
ārkārtējās situācijas izsludināšanas (t.i., pirms 12.03.2020.);
-
ja persona iesniegumu invaliditātes
noteikšanai iesniedz pirmo reizi;
-
ja bērns ārkārtējās situācijas laikā
sasniedz 18 gadu vecumu (lēmums nevar tikt automātiski pagarināts, jo
pilngadīgām personām tiek piemēroti citi invaliditātes noteikšanas kritēriji,
mainās atbalsta pasākumi u.c.).
-
nosūtot pa pastu uz jebkuru Valsts komisijas nodaļu;
-
aizpildot e-iesniegumu vienotajā valsts un pašvaldību
pakalpojumu portālā www.latvija.lv un pievienojot
dokumentu skenētas kopijas;
-
elektroniski uz vdeavk@vdeavk.gov.lv, parakstot
iesniegumu ar drošu elektronisko parakstu.
Īpašas kopšanas
atzinuma sniegšanai VDEĀVK joprojām nepieciešams saņemt sociālā dienesta
novērtējumu par personas ikdienā veicamajām darbībām un vidi.
Arī ārkārtējās
situācijas laikā VDEĀVK sūtīs pieprasījumu sociālajam dienestam veikt
novērtējumu. Pieprasījums veikt novērtējumu tiks lūgts sociālajiem dienestiem
gadījumos, kad ģimenes ārsta vai ārstējošā ārsta nosūtījumā par invaliditātes
ekspertīzes veikšanu būs atzīme par īpašas kopšanas izvērtēšanas nepieciešamību
vai ekspertīzes laikā konstatēta tā nepieciešamība.
Iespējami trīs
varianti:
1)
SD, ievērojot visus piesardzības pasākumus, turpina apsekot klientus
dzīvesvietās un veic ikdienā veicamo
darbību un vides novērtējumu un
anketu nosūta VDEĀVK.
2)
SD, ņemot vērā riskus, nevar apsekot
klientu dzīvesvietā, tad:
a)
ja klients ir zināms, SD aizpilda
novērtējuma anketu, balstoties uz tā rīcībā esošo informāciju par personu
un viņas dzīves apstākļiem un aktivitātēm. SD to nosūtīs novērtējumu VDEĀVK ar
piezīmi, ka tas veikts, pamatojoties uz SD rīcībā esošo informāciju bez klienta
apmeklēšanas;
b)
ja SD rīcībā nav informācijas par
klientu un nevar aizpildīt novērtējuma
anketu, tad SD nosūtīs VDEĀVK informāciju, ka novērtējums šobrīd netiks veikts. Mainoties situācijai, tiklīdz tas
iespējams SD jāveic klienta apsekošanu dzīvesvietā un jānosūta nepieciešamā informācija
VDEĀVK.
3)
ja persona ir iesniegusi iesniegumu VDEĀVK atkārtotai ekspertīzei, t.sk.
īpašas kopšanas izvērtēšanai, bet SD atsaka veikt vides novērtējumu, tad VDEĀVK
pieņems lēmumu pagarināt īpašas kopšanas atzinumu uz laiku līdz sešiem
mēnešiem, bet ne ilgāk kā tiks saņemta attiecīgā informācija no SD puses, kas
var mainīt iepriekš pieņemto lēmumu.
!
Situācijā, ja invaliditātes statuss un īpašas kopšanas atzinums būs beidzies
ārkārtējās situācijas laikā, bet iesniegums un visi nepieciešamie dokumenti
atkārtotai ekspertīzei nebūs saņemti, invaliditātes termiņš un iepriekš
piešķirtais atzinums automātiski tiks pagarināti uz sešiem mēnešiem.
Nē. Invaliditātes
apliecības derīguma termiņš netiks automātiski pagarināts.
Personām, kurām
automātiski pagarināts invaliditātes lēmuma termiņš, apliecība ar pagarināto
termiņu tiks izsniegta tikai pēc personas pieprasījuma.
Ja ir nepieciešams
saņemt invaliditātes apliecību ar pagarināto termiņu, jāvēršas VDEĀVK ar
pieprasījumu izsniegt invaliditātes apliecību. Pieprasījumu brīvā formā VDEĀVK
var iesniegt :
1. Pa pastu,
pievienojot klāt atbilstoša formāta fotogrāfiju. Fotogrāfiju var atsūtīt arī uz
VDEĀVK e-pasta adresi, par to iepriekš informējot attiecīgo nodaļu. VDEĀVK nodaļu
e-pasta adreses atradīsiet tīmekļa vietnē: http://www.vdeavk.gov.lv/kontakti/
2. Elektroniski,
izmantojot e-pakalpojumu Latvija.lv. Atbilstoša formāta fotogrāfiju pievieno
elektroniskā formātā.
3. Ar
drošu elektronisku parakstu, nosūtot
uz e-pastu vdeavk@vdeavk.gov.lv.
Atbilstoša formāta fotogrāfiju pievieno pielikumā.
Informācija
par nepieciešamo fotogrāfijas formātu invaliditātes apliecībai pieejama VDEĀVK
tīmekļa vietnē - http://www.vdeavk.gov.lv/pakalpojumi/invalida-apliecibas-izsniegsana/.
Ja
Jums nav iespēju pievienot atbilstoša formāta fotogrāfiju, lūdzam par to
informēt VDEĀVK. Tādās situācijās ārkārtējās situācijas laikā invaliditātes
apliecības izgatavošanai tiks izmantota vecā fotogrāfija.
7. Ko darīt, ja invaliditātes termiņš ir beidzies pirms 12.marta un
dokumenti nav iesniegti?
Šajos
gadījumos iepriekš izdotā administratīvā akta darbības termiņš netiks
pagarināts.
Personai
jāvēršas pie sava ģimenes vai ārstējošā ārsta lūgumu aizpildīt nosūtījumu uz
invaliditātes ekspertīzi. Ārsts nosūtījumu aizpildīs,
ņemot vērā to informāciju, kas ir viņa rīcībā, nosūtīs VDEĀVK, izmantojot
e-pakalpojumus, par to informējot personu.
Pēc
informācijas saņemšanas no sava ārsta, ka nosūtījums ir sagatavots un nosūtīts
VDEĀVK, cilvēkam VDEĀVK jāiesniedz šādi dokumenti: iesniegums par
nepieciešamību veikt invaliditātes ekspertīzi; aizpildīta Funkcionālo spēju
pašnovērtējuma anketa, atbilstoša formāta fotogrāfija invaliditātes apliecības
izgatavošanai.
Minētos
dokumentus cilvēks Valsts komisijā var iesniegt pa pastu, aizpildot
e-iesniegumu portālā www.latvija.lv, parakstot iesniegumu ar
drošu elektronisko parakstu.
Sīkāku
informāciju, kā var iesniegt dokumentus Valsts komisijā, skatīt šeit:
http://www.vdeavk.gov.lv/aktualitates/3795/ .
VDEĀVK
pēc dokumentu saņemšanas, kā arī ņemot vērā tās rīcībā esošo informāciju (ja
tāda būs), veiks invaliditātes ekspertīzi atbilstoši normatīvajos aktos
noteiktajam un iespēju robežās pieņems lēmumu par invaliditātes noteikšanu vai
atteikšanu.
8. Ko darīt, ja bērns sasniedz pilngadību ārkārtējās situācijas
laikā?
Šajos
gadījumos nav iespējams automātiski pagarināt iepriekšējo invaliditātes lēmumu,
jo mainās gan invaliditātes noteikšanas kritēriji, gan piemērojamie atbalsta
pasākumi (t.sk. pabalsti), kas izriet no personai noteiktās invaliditātes
grupas, invaliditātes smaguma pakāpes un traucējuma veida.
Personai
pašai vai tās likumiskajam pārstāvi jāvēršas pie ģimenes ārsta vai ārstējošā
ārsta, kas lems par nosūtījuma uz invaliditātes ekspertīzi sagatavošanu,
balstoties uz viņa rīcībā esošo informāciju.
VDEĀVK
pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas, kā arī ņemot vērā tās rīcībā esošo
informāciju, veiks invaliditātes ekspertīzi atbilstoši normatīvajos aktos
noteiktajam. Lietās, kurās būs nepilnīga informācija, kas radīs šaubas vai
persona atbilst vai neatbilst invaliditātes statusa noteikšanai, pieņems lēmumu
par labu personai uz sešiem mēnešiem, bet ne ilgāk kā līdz jaunu dokumentu
invaliditātes ekspertīzei saņemšanai un jauna administratīvā akta izdošanai
konkrētās personas lietā.
Informācija par asistenta pakalpojumu
Asistenta
pakalpojums ārkārtējās situācijas laikā –
iesniegumi un
atskaites ir jāiesniedz,
apliecinājumus
var neiesniegt
1.
Ja
asistenta pakalpojuma saņēmējam ārkārtējās situācijas laikā beidzas iepriekš piešķirtā asistenta pakalpojuma lēmuma un līguma periods, tad asistenta pakalpojums bez personas iesnieguma automātiski netiek atjaunots vai pagarināts.
Informācija
Inčukalna novada Sociālais dienests aicina
Ø sociālo problēmu gadījumos, kā līdz
šim, vērsties pie mums, tikai šobrīd izmantojot iespējas zvanīt un sazināties
elektroniski. Dokumentus var atstāt pastkastē pie Sociālā dienesta. Un tad
kopīgi meklēsim iespējas un risinājumus situācijai. Nepieciešamības gadījumā
tiksimies klātienē.
Tālruņi saziņai:
Inčukalns - 67977466, 26621060. Vangaži - 67995140, 28645651.
Epasts elektroniskai saziņai – socdienests@incukalns.lv.
Ø Aicinām iedzīvotājus droši sazināties
ar mums krīzes situācijās un gadījumos, kad nezināt kā rīkoties, vai
situācijās, ja esat palikuši bez atbalsta personas un tāda patiešām ir
vajadzīga – sniegsim atbalstu savas kompetences ietvaros.
Ø Lūdzam pievērst uzmanību pašiem
mazākajiem sabiedrības locekļiem – bērniem. Ja pamanāt ģimenes ar bērniem, kur
nepieciešama Sociālā dienesta iesaistīšanās, jo vecākiem nav iespēju vai vecāki
nenodrošina bērnu pamatvajadzības, lūdzam nekavējoties informēt Sociālo
dienestu.
Ø Gadījumos, ja saslimšanas dēļ
nespējat nodrošināt sevi ar pirmās nepieciešamības precēm un jums nav neviena
tuvinieka vai atbalsta personas un citu resursu, aicinām zvanīt mums, lai
plānotu tālāko rīcību.
Aicinām neignorēt valsts sniegtos ieteikumus ārkārtas
situācijas laikā un šobrīd nopietni izturēties pret ieteikto sociālo
distancēšanos, lai pasargātu sevi.
Būsim atbildīgi un saudzīgi pret sevi un saviem
līdzcilvēkiem!
Jūsu Sociālais dienests.
Informācija
SAKARĀ
AR VALSTĪ IZSLUDINĀTO ĀRKĀRTAS SITUĀCIJU
[MK rīkojums Nr. 103,
12.03.2020., prot. Nr. 11 1. §]
INČUKALNA
NOVADA SOCIĀLAIS DIENESTS
UN
BĀRIŅTIESA
NO
16. MARTA LĪDZ 14. APRĪLIM KLIENTUS APKALPOS TIKAI ATTĀLINĀTI (TELEFONISKI UN
ELEKTRONISKI).
NEPIECIEŠAMĪBAS
GADĪJUMĀ PAR KLĀTIENES TIKŠANOS JĀVIENOJAS TELEFONISKI.
INČUKALNĀ 67977466, 26621060, socdienests@incukalns.lv
VANGAŽOS 67995140, 28645651,
socdienests@incukalns.lv
BĀRIŅTIESA:
INČUKALNĀ 67977248, 29424944, iveta.kokina@incukalns.lv
VANGAŽOS 67995150, 20228027,
renate.grisane@incukalns.lv
Būsim
atbildīgi un saudzīgi pret savu veselību!
Pabalsts 1991. gada barikāžu dalībniekiem
Atbalsts Ziemassvētkos
Pabalstu var pieprasīt Sociālajā dienestā Inčukalnā un Vangažos, pirmdienās un ceturtdienās sākot ar novembra mēnesi.Pabalstu var pieprasīt līdz 23. decembrim, ieskaitot.
Informējam, ka pieprasot pabalstu, jānorāda bankas konta numurs uz kuru pabalsts tiks pārskaitīts.
Jautājumu gadījumā lūdzam zvanīt: 67977466 (Inčukalns) un 67995140 (Vangaži).
Gada balva cilvēku ar invaliditāti atbalstam
Labklājības ministrija rīko aptauju personām ar invaliditāti
Vairāk par aptauju - INFORMĀCIJA
Aptauja pieejama šeit - APTAUJA
Aicinām piedalīties.
Par pabalstu individuālo mācību piederumu iegādei bērniem no daudzbērnu ģimenēm
Nosacījumi pabalsta saņemšanai:
- bērni un vismaz viens no vecākiem deklarēts Inčukalna novadā;
- bērni mācās Inčukalna novada vispārizglītojošajās skolās vai bērni mācās speciālajās mācību iestādēs bērniem ar mācību grūtībām.
Iesniegumi tiek pieņemti jūlijā, augustā un septembrī pirmdienās no 9:00 - 12:00 un 13:00 - 19:00 un ceturtdienās no 8:00 - 12:00 un 13:00 - 18:00, Inčukalnā: Atmodas 2A un Vangažos: Meža 1.
Jautājumu gadījumā aicinām zvanīt: 67977466 (Inčukalns) un 67995140 (Vangaži).
Dienas centrs ‘’Vangaži’’!
Dienas centrs ir vieta, kur citam citu satikt,
diskutēt, izglītoties, līdzdarboties, padarot savu ikdienu saturīgāku un
interesantāku!
Dienas centrs savu darbu atsāks 2019. gada 8. aprīlī. ( Parka iela 2,
Vangaži, tālr.: 67898525).
Dienas centrā ‘’Vangaži’’
iespējams:
Bērniem
un jauniešiem.
Ø Radošās darbnīcas – apgūt jaunas prasmes, veidojot skaistas
lietas, no dažādiem materiāliem.
Ø Garšas darbnīcas –
kurās var iemācīties jaunas iemaņas, lietderīgi pavadot savu brīvo
laiku.
Ø Multfilmu un filmu pēcpusdienas – skatāmies pašu izvēlētas filmas un multfilmas,
našķojoties ar popkornu.
Ø Galda spēles.
Ø Tematiskie pasākumi.
Pieaugušajiem.
Ø Datorapmācības - (iesācējiem) apgūt jaunās tehnoloģijas, lai var patstāvīgi
maksāt rēķinus, pārzināt sociālos tīklus.
Ø Vingrošanas nodarbības – veselības ķīla ir kustība.
Ø Sociālā rehabilitācija ilgstošiem bezdarbniekiem -
prasmju attīstīšana, kas saistīta ar nodarbinātību.
Ø Māmiņu rīti – kopīgi
apspriest bērnu audzināšanu un citas tēmas, pieaicinot dažādus speciālistus.
Ø Senioru
rīti – saviesīgas sarunas pie
tējas tases, kopā ar domubiedriem patīkami
pavadītu laiku apspriežot aktuālas tēmas.
Ø Tematiskie pasākumi.
Visas
pieejamās aktivitātes dienas centrā ir BEZMAKSAS!
Katru dienu iespējams.
Ø Veļas mazgāšanas
un dušas maksas pakalpojumi – pēc iepriekšēja pieraksta.
Ø Printēšanas /kopēšanas
maksas pakalpojums.
Ø Izmantot datorus un bezmaksas interneta pieslēgumu.
Ø Lasīt dienas centrā pieejamos laikrakstus.
Iepazīties ar
plānotajām aktivitātēm var dienas centrā ‘’Vangaži’’, izvēlies, kādas
nodarbības interesē tieši Tevi un
apmeklē tās!
Dienas centra sociālā darbiniece Eva Lukjanska.
tālrunis:
67898525.
Informācija daudzbērnu ģimenēm
Aicinām vecākus, kuri vēl nav izgatavojuši "3+ Ģimenes kartes" katam bērnam, to izdarīt, izmantojot portālu ww.godagimene.lv.
Jaunākie ieraksti
-
Pabalsts Covid-19 izraisītas krīzes skartām ģimenēm
21. jan. 2021 -
Meklējam kolēģi
19. nov. 2020 -
Par Sociālā dienesta darbu no 9. novembra
10. nov. 2020 -
Sociālā dienesta darbs ārkārtas situācijas laikā
10. nov. 2020 -
Atbalsta tālrunis
10. nov. 2020 -
Atbalsta tālrunis
10. nov. 2020 -
Atbalsts Ziemassvētkos
5. nov. 2020